Termenii și condițiile aplicate vânzărilor online corespund legislației din România și sunt realizate pentru a ne asigura că clienții noștri pot cumpăra cu ușurință și încredere prin puidesomn.ro
Plăți în siguranță
Puteți plăti cu cartea credit sau debit, ramburs, transfer bancar (pentru companii) sau în numerar la sediul nostru. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic, Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVCV). Tranzacțiile sunt procesate în deplină siguranță de un sistem securizat de plăți online.
Produse disponibile
Unele produse afișate pe site e posibil să nu fie în stoc. Dacă vreunul dintre produsele alese de dvs. nu se află în stoc, veți primi cea mai bună estimare a disponibilității și timpului de livrare.
Imaginile și descrierile produselor
Culorile imaginilor prezentate pe acest website pot fi modificate de tehnologia folosită la accesarea lor. Cu toate că facem tot ce ne stă în putință să reproducem cât mai exact culorile, unele variații pot totuși să apară.
Procesarea comenzilor
Atunci când plasați o comandă, online sau la telefon, noi o considerăm o ofertă de cumpărare. Dacă acceptăm comanda dvs., vă vom trimite un e-mail de confirmare cu numărul comenzii, moment în care stabilim un contract legal cu dvs. Atunci când primiți e-mailul de confirmare, aveți ocazia să verificați detaliile comenzii și să corectați eventuale erori.
Dacă din motive de securitate decidem să refuzăm oferta dvs., vă putem contacta pentru a găsi metode alternative de plată sau pentru a vă sfătui să vizitați sediul nostru sau magazinele partenere.
Livrarea
Livrările pe teritoriul României sunt contractate de firma de curierat Dragon Star, care livrează de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale, între 9:00 și 19:00. Un serviciu premium de livrare sâmbăta este disponibil, cu un cost suplimentar de 10 lei + TVA pe colet; dacă doriți să achiziționați acest serviciu, trebuie să specificați în momentul comenzii. Nu sunt disponibile livrări duminica.
Vă vom anunța telefonic sau prin e-mail în cel mult 24 de ore de la primirea comenzii și cu cel mult 48 de ore înainte de expediere, în legătură cu data estimativă de livrare și pentru a verifica numărul de telefon. Veți fi apoi contactat de către firma de curierat în ziua livrării, pentru a confirma intervalul orar când puteți primi coletul. Vă rugăm să răspundeți la telefon atunci când veți fi sunat/ă de un număr necunoscut. Semnați pentru primirea coletului și păstrați chitanța. Dacă bunurile au semne evidente de deteriorare la transport, vă rugăm să refuzați livrarea. Ne angajăm să expediem comanda dvs. în cel puțin 12 ore și cel mult 5 zile lucrătoare de la primire, în funcție de cantitatea și tipul produselor alese. Uneori avem nevoie de timp să procurăm materii prime mai speciale, pe care le folosim în producție. Vă mulțumim că ne acordați timp să realizăm special pentru dumneavoastră produsele pe care vi le doriți.
Anularea comenzii
Dacă produsul comandat vă nemulțumește sau nu corespunde specificațiilor tehnice de pe site, ne puteți anunța și returna bunul în temen de 14 zile după livrare, conform OUG 34/2014. Produsul trebuie să fie complet, nefolosit și în stare nouă, fără deteriorări sau alte urme și trebuie returnat în ambalajul original, cu accesoriile sale. Nu se vor accepta produsele lovite, folosite neadecvat sau uzate. Sunt excluse din această politică produsele realizate la comandă.
Ne face plăcere să vă oferim o politică de anulare și returnare a comenzii la îndemână și fără ambiguități.
Puteți opta pentru rambursarea sumei plătite (mai puțin taxa de transport a produsului) în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produsului sau pentru înlocuirea produsului. În funcție de opțiune, suma provenită din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altor produse sau se pot returna în termen de 30 de zile de la primirea produsului de către noi, în contul indicat de dvs. la completarea formularului.
Deteriorări la transport
Examinăm toate bunurile în detaliu înainte de expediere pentru a ne asigura că pleacă din atelierul nostru în condiție perfectă. Totuși, din nefericire, se pot întâmpla deteriorări în timpul transportului. Dacă produsul comandat prezintă semne evidente de deteriorare în timpul transportului, vă rugăm să refuzați livrarea și să ne anunțați imediat. Dacă deteriorarea este vizibilă numai după deschiderea pachetului, trebuie să ne anunțați în decurs de 48 de ore de la primire. In ambele cazuri, vom aranja livrarea unui produs înlocuitor în cel mai scurt timp posibil.
Procedura de returnare
Este necesar sa ne trimiteți produsul împreună cu ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile și o copie a facturii, împachetate corespunzător, într-un alt ambalaj. Vă rugăm să expediați produsul printr-un curier rapid agreeat (Dragon Star) pe numele Mondo Carp Prodimport-Export, la adresa Str. Drumul Crețeștilor Nr. 94, Sector 4, București, cod 042183, precizând pe colet ”Returnare produs”. Clientul este responsabil de împachetarea produslui și a documentelor necesare pentru expediere. De îndată ce produsul ajunge în posesia noastră, veți fi contactat pentru finalizarea procedurii de returnare. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către vânzător.
Garanția produselor
Produsele noastre textile și saltele sunt garantate pe o perioadă de 3 luni, respectiv 36 de luni de la livrare, împotriva defectelor de manufactură sau materiale, în cazul utilizării domestice corespunzătoare. Dacă bunurile dvs. dezvoltă vreun defect în intervalul specificat, acestea pot fi returnate pentru a fi înlocuite sau pentru a vă fi rambursată plata. Garanția nu se aplică defectelor cauzate de accidente, neglijență sau folosire necorespunzătoare.